Saturday, December 1, 2012

~kita punya perasaan ~










Bila aku sedih , aku menangis untuk lebih tenang . .
Bila aku marah , aku menangis untuk redakan rasa itu . .
Bila aku terasa hati , aku menangis supaya aku tak buat dosa dengan mengumpat .
Bila aku rasa benci , aku menangis supaya aku benci akan perbuatan aku sendiri..
Bila aku buat dosa , aku menangis kerana aku buat Allah murka . .

Ya Allah , terima kasih kerana sentiasa ada bersamaku . .

Engkau yang paling memahamiku , tiada yang lain . .
Terima kasih kerana beri nikmat 'menangis' ini untuk hamba-Mu lebih dekat
dengan-Mu . .
Alhamdulillah ~..



Kadang kita memilih untuk tersenyum, Bukan kerana kita bahagia, Bukan kerana ada hal-hal yang menyenangkan hati kita. Tapi kerana kita tak ingin menjelaskan mengapa hati kita terluka dan kita tahu bersedih takkan selesaikan masalah.

hanya kerana air mataku tak jatuh, tak bererti hati ku tak menangis...
Terima Kasih TUHAN kerana berikan seseorang yang boleh membahagiakan dirinya.... :'(

No comments:

Post a Comment